18 maja 2014

chwile ulotne

hej , ciężko jest pisać o swoim cierpieniu , lęku . Mnie jak piszę dodatkowo ogarnia , no nic walczę z nim . Dziś sięgnełam po książkę ,, Pokonaj depresję,stres i lęk '' Stephen Bries , jestem przed 5 rozdziałem . Z każdą chwilą bardziej się uspokajałam czułam jak te myśli biorę w garść i je rozrywam one są nie prawdziwe i  mnie niszczą na dodatek . Sama robię sobię terapię TPB . Walczę i będę walczyć . Życie mam tylko jedno , chcę je przeżyć godnie , bez stresów by później nyło co wspomnać na starość . Czas normalnie funkcjonować w społeczeństwie , odważyć się być sobą iść własnym tempem przez życie . Być może jeszcze nie raz   spotka mnie  coś miłego w życiu . Tak właściwie to w życiu codziennie spotyka nas coś miłego tylko my widzimy  to co byśmy chcieli widzieć , nie dostrzegamy i zasłaniamy się nie trafnymi wnioskami lub przykrymi doświadczeniami z przeszłości a nie powiem to bywa upierdliwe zwłaszcza że od kilku lat nie było dnia w którym stresu nie było . Dziś wyjątkowo czuję go .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz